Skundai ir apeliacijos

Skundas - akreditacijos įstaigai išreikštas asmens ar organizacijos nepasitenkinimas (kitoks nei apeliacija), susijęs su akreditacijos įstaigos ar jos akredituotų atitikties įvertinimo įstaigų veikla, reikalaujantis reakcijos (LST EN ISO/IEC 17011).

 

Apeliacija - atitikties įvertinimo įstaigos prašymas pakartotinai įvertinti bet kokį nepalankų akreditacijos įstaigos sprendimą, susijusį su akreditacija (LST EN ISO/IEC 17011).

Pastaba: Nepalankūs sprendimai gali būti:

a) atsisakymas priimti paraišką;

b) atsisakymas įvertinti atitikties įvertinimo įstaigą;

c) korekcinių veiksmų reikalavimas;

d) akreditavimo srities keitiniai;

e) sprendimas neakredituoti, sustabdyti ar atšaukti akreditavimo pažymėjimo galiojimą;

f) bet kokie kiti veiksmai, trukdantys siekti akreditacijos.

 

Atitikties įvertinimo įstaiga, nesutinkanti su Biuro ar jo paskirtos ekspertų grupės veikla ar išvadomis, gali pateikti Biurui skundą. Biurui taip pat gali būti pateikiami skundai dėl jo akredituotų įstaigų veiklos. Biuras per 20 darbo dienų išnagrinėja skundą. Skundo nagrinėjimo terminas gali būti pratęstas dar iki 20 darbo dienų, jeigu jo nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ar kitomis organizacinėmis priemonėmis. Skundo pateikėjas informuojamas apie skundo nagrinėjimo pratęsimo priežastis. Biuras, baigęs skundo nagrinėjimą, raštu informuoja skundo pateikėją apie skundo sprendimo rezultatus.

 

Atitikties įvertinimo įstaiga gali pateikti apeliaciją dėl Biuro priimtų sprendimų, susijusių su akreditavimu. Apeliacija pateikiama Atitikties įvertinimo apeliacinei komisijai (toliau – Apeliacinė komisija) ne vėliau, kaip per 15 kalendorinių dienų po sprendimo gavimo. Apeliacija pateikiama Biurui, kuris techniškai aptarnauja šios komisijos veiklą. Apeliacinė komisija nagrinėja apeliaciją dėl Biuro priimtų sprendimų, vadovaudamasi Apeliacinės komisijos nuostatais.

 

 

 

Puslapis Skundai ir apeliacijos paskutinį kartą atnaujintas 2016-10-18